در شرایطی که طی سالیان گذشته قوای لشکری قدمهای مؤثری برای ایجاد امنیت پایدار و توسعه عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران برداشته اند، نقطه آغازین تغییرات لازم برای واژه آرایی عمومی و فراگیر قوی شدن و تبدیل ایران به قدرت بلامنازع جهت تبدیل تهدیدها به فرصت، تبدیل قوای کشوری به قوای تراز انقلاب اسلامی است. مادامی که قوای کشوری در جایگاه تراز انقلاب قرار نداشته باشند بار اصلی حراست از استقلال کشور بر دوش مردم بوده و مثل همیشه این مردم هستند که هزینههای سنگین ناهمترازی قوای کشوری با انقلاب اسلامی را میپردازند. همترازی قوای کشوری با بنیانها و ارزشهای انقلاب اسلامی به تغییر در ساختار و اهداف و عملکرد احزاب ی نیاز دارد. نمیتوان از این حقیقت عینی چشم پوشی کرد که متأسفانه طی ۳۰ سال گذشته احزاب ی بیش از آنکه به قوام و بقای نظام اسلامی و رفع موانع و آسیبها و تقویت استقلال ی و اقتصادی و فرهنگی کشور کمک کرده باشند خواسته یا ناخواسته به نظام، باورها و ایمان مردم، اعتقادات و اعتماد مردم به نظام اسلامی لطمه زدهاند و از این رو تغییر در ساختار و اهداف احزاب ی منطبق با آرمانها و اهداف نظام اسلامی یک ضرورت اجتناب ناپذیر و فوری است. برخی احزاب ی به جای ایفای نقش برای تقویت نظام اسلامی، متأسفانه نقش اپوزیسیون به خود گرفته و به بهانههای واهی و مغالطهآمیز و با هدف فریب افکار عمومی در شیپور تضعیف ارکان نظام دمیده و با شعارهای تفرقه آمیز واگرایی و دلسردی مردم از حضور در انتخابات را مطالبه میکنند.در اولین انتخابات کشور در گام دوم انقلاب و در چهل و یکمین فجر انقلاب، این مردم هستند که.
منطق مواجهه رهبری با طرح مدیریت مصرف سوخت
اسلامی ,قوای ,ی ,انقلاب ,نظام ,مردم ,قوای کشوری ,احزاب ی ,و اهداف ,نظام اسلامی ,انقلاب اسلامی
درباره این سایت